Проектен менаџмент

ШТО НУДИМЕ

Типови на проекти и дефиниција на проекти
Изводливост на проектот
Извршување на проектот

УПРАВУВАЊЕ СО ПРОЕКТЕН ЦИКЛУС

Почетна фаза
Планирање
Реализација
Апликација
Проценка
Имплементација
Евалуација

ЛОГИЧКА РАМКА

Мониторинг и евалуација базирана на резултати
Преглед на циклусот на мониторинг и евалуација
Дизајн за следење и евалуација на системот
Дизајнирање на индикатори и докази
Управување со мониторинг
Користење на шаблони за управување со мониторинг
Снимање и анализа на податоци
Кој треба да собира и евидентира податоци?
Анализирајте ги податоците и преземете акција

Програмите за обука за корпоративно управување се важни за лидерите и деловните менаџери бидејќи тие се од витално значење за преживување во услови на тешка економија. Со помош на овие програми за развој на лидерство, може да се постигнат позитивни резултати:

Стратегии за учење кои го поттикнуваат растот на бизнисот, а кои лесно се дизајнираат и развиваат.
Изградете позитивна работна средина која е лесно остварлива.
Развивањето ефективни лидерски тимови е лесно да се постигне.

И покрај дефинициите дадени погоре, прашањата сè уште остануваат.

Кои се придобивките што луѓето можат да ги добијат од програмите за обука за корпоративно управување?
Како да креирате ефективни и ефикасни програми за обука?

Бизнис менаџмент

Овде ќе дознаете за 7-те придобивки што ги нудат програмите за обука за корпоративно управување.
Прва корист: Политиките за човечки ресурси може ефективно да се ревидираат преку програми за обука

Со помош на програми за обука за корпоративно управување, раководителите на компаниите можат да бидат опремени со алатки и процедури за ефективна ревизија на политиките за човечки ресурси.

Менаџерите на високи менаџерски улоги, исто така, ќе можат јасно да ги видат моменталните перформанси на вработените и да бараат нови начини за решавање на проблемите и предизвиците во деловната организација. Тие ќе можат да проценат дали сегашната политика за човечки ресурси ги поддржува моменталните потреби за обука и развој на работната сила на организацијата.

Втора придобивка: Програмите за обука за корпоративно управување може да им помогнат на директорите да стекнат подлабоко и подобро разбирање на процесот на управување.
Програмите за обука за корпоративно управување обезбедуваат увид во внатрешната и надворешната оперативна средина. Тие, исто така, им овозможуваат на менаџерите јасно разбирање за тоа како внатрешната обука може да помогне во решавањето на организациските предизвици. Згора на тоа, програмите за обука за корпоративно управување им помагаат на деловните директори да разберат и да се прилагодат на постојано менување на деловното опкружување.

Трета придобивка: Корпоративните програми за обука им помагаат на раководителите да постигнат подобро управување со таленти Клучната вредност на корпоративната обука е тоа што помага младите таленти да се претворат во лидери на иднината. Исто така, помага да се зголеми задоволството на вработените и да се намали обртот на вработените.

Програмите за обука за корпоративно управување им помагаат на професионалците:

Најдете таленти и разберете ги нивните потреби.
Задоволете ги потребите за човечки ресурси на компанијата.
Понудете ја вистинската програма за обука за управување со таленти на вработените.
Курсеви за управување со лидерство и курсеви за општ менаџмент.

4-та придобивка: програмите за корпоративно управување ги охрабруваат вработените да поминат низ програмите за развој на лидерство

Програмите за обука за корпоративно управување ги учат директорите како ефективно да промовираат програми за развој на лидерство на пазарот за вработените во деловна организација. Дел од курсот е да обезбеди стратегии за тоа како да се осигура дека работната сила ја цени корпоративната обука. Исто така, ќе им овозможи на директорите да ги инспирираат вработените преку одржување на лојалност кон компанијата и лидерскиот тим.

5-та придобивка: Програмата за корпоративна обука ги ажурира лидерските компетенции на деловните директори. Корпоративните програми за обука им даваат на деловните директори нови свежи перспективи за најновите трендови во професионалниот развој. Тие, исто така, ги ажурираат лидерските одговорности на директорите на компанијата. Програмите за обука за менаџмент им обезбедуваат на лидерите нов сет на алатки и најдобри практики во областа на развој на лидерство и развој на таленти на човечките ресурси.

6-та корист: Корпоративната програма за обука помага да се создаде единство во деловната организација

Програма за обука за корпоративно управување помага да се создадат синергии и соработки во рамките на деловната организација. Вработените ќе можат лесно да работат со високи раководители бидејќи можат добро да се разберат преку унифициран начин на размислување. Курсот за менаџмент ги учи стратегиите за градење тим со цел да се создаде силен, кохезивен, тим за соработка.

Седма придобивка: Програмите за обука за корпоративно управување помагаат во решавањето на специфичните предизвици. Програмите за обука за корпоративно управување им помагаат на раководителите да ги идентификуваат и да се справат со конкретни предизвици во деловната организација. Курсот ќе ви даде преглед на вистинските стратегии за справување со прашањата што се достапни.

Здравствен менаџмент

„ЗДРАВСТВЕН МЕНАЏМЕНТ И ЗДРАВСТВЕНИ ИНФОРМАЦИСКИ СИСТЕМИ“, каде учесниците имаат можност да стекнат нови знаења, но и да ги подобрат своите вештини и знаења за дадените прашања. Следете не наскоро со нови настани, нови предизвици и можности за нови знаења…

Градењето на тим е колективен термин за различни видови активности кои се користат за зајакнување на социјалните односи и дефинирање на улогите во тимовите, честопати вклучуваат заеднички задачи. Таа е различна од тимската обука, која е дизајнирана да ги комбинира деловните менаџери, учењето и развојот (внатрешно или надворешно) и деловниот партнер за човечки ресурси (доколку има) за да ја подобри ефикасноста, наместо меѓучовечките односи. Многу вежби за градење тим имаат за цел да ги изложат и да ги решат меѓучовечките проблеми во групата. Со текот на времето, овие активности се наменети за подобрување на перформансите на тимот врз основа на околината. Градењето на тим е еден од темелите на организацискиот развој што може да се примени на групи како што се деловни компании, телекомуникациски компании, спортски тимови или дури и летачки екипи. Формалната дефиниција за градење тим вклучува:

усогласување околу целите
градење ефективни работни односи
намалување на двосмисленоста на членовите на тимот
изнаоѓање решенија за тимските проблеми

Градењето на тим е една од најкористените активности за развој на групи во организациите.

Тим Билдинг

Продажен персонал “FROM GOOD TO GREAT”

Темата на обуката: 2×2 часа

  • Запознавање на вработените со комуникациски вештини, свесна и несвесна комуникација, вербална и невербална.
  • Мотивација – разговор со вработените за типовите мотивации и што е она што ги движи
  • Кодекс на однесување во продавница појаснет низ процеси од влез на клиент до затварање продажба
  • Следи браинсторминг сесија на тема што би направиле, смениле, каде сме сега, каде би сакале на бидеме во врска со кодексот, со интерактивно учество на сите вработени.
  • СИП (селф импровемент план -техника на изработка за сопствен план за развој)

Продажни менаџери (Point of sales)

Темата на обуката: 2×2 часа

  • Техники за работа со вработени во комуникација со нив, типови на комуникација, вежби за комуникација
    • Вежби за пофалба
    • Вежби за укажување критика
  • Стееринг на вработени
    • Развој на тимот
    • БООСТ на тимот (техники и интерактивно со предлози од страна на менаџерите)

Давање на FEEDBACK

Темата на обуката : 2×2 часа

  • Совладување техника за давање фидбек на вработен.
  • Како да се подготвме за давање фидбек
  • Реакции на вработените
  • Најдобар фидбек говор (вежби со вработените)

Кодекс на однесување во продавница

Темата на обуката: 1×2 часа

  • Работа во продавница на продажен персонал, изглед, однесување и вредности
  • Деловна комуникација
  • Продажен пулт
  • Постапување со фискални сметки
  • Постапување со инспекции
  • Обуки и тестирања

Продажни вештини – Telesales

Темата на обуката: 2X2 часа

  • Што е бранд
  • Што очекува клиентот од продавачот
  • Правила на телефонскиот разговор
  • Техники во продажниот процес
  • Норми на однесување
  • Поставување цели

Copyright 2025 TIKON. All rights reserved.